Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Forfatter
    Erik II
    29 Indlæg

Hej Ole
    Tillykke med at din XJ6 kører igen.
    Jeg plejer at blande koncentreret kølervæske og demineraliseret vand i en tredje beholder, så jeg er helt sikker på, at blandingsforholdet altid er det rette.

holmen
    456 Indlæg

Altid godt at følge – fint arbejde. Prikken ever i’et må være afslutnings sekvensen med indkørsel, sidelæns.

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Jaguaren skal til syn i april, så jeg er i gang med at tjekke at de ting som interesserer synsmanden er i orden.
    I dag fik jeg de midterste lygter til at virke, det kan jeg ikke huske at de har gjort mens jeg har haft bilen. De manglede begge hver sin stelforbindelse.
    De virker sammen med det lange lys der også er i hovedlygterne. Det håber jeg er OK til syn.
    Jeg opdagede også at den ene vinduesvisker manglede gummi, det er vist heller ikke godt til syn. Da en krom vinduesvisker ikke lige er på hylden hos thansen, lykkedes det mig at trække nyt gummi ind i den gamle vinduesvisker. Det tog sin tid og gav ømme fingre, men det lykkedes.

Lars T Madsen
    16 Indlæg

Der skal være fjernlys i alle 4 paraboler – og det er tilmed helt legalt.

Soren W
    390 Indlæg

Held og lykke til syn…

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Hvad kan man bruge en feriefridag i høj solskin i april til?
    Man kan køre til syn med sin veteranbil, det kan ikke gå galt.
    Jaguaren fik endda ros, den er i bedre stand og kører bedre end de fleste, så det var en fornøjelse at syne den.
    Næste gang den skal til syn er i april 2026!

A VINTAGE RUN
    313 Indlæg

Tillykke med godkendelsen og stickeren i bagsideruden..?

A VINTAGE RUN
    313 Indlæg

Hej Ole.
    Er din Jaguar solgt?

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.